Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wesołych Świąt :)

By 15:38 ,




Co roku to samo. Wydaje mi się, że jak tylko mam wolne od zajęć na uczelni i pracy, to będę miała tyyyyle czasu, że spokojnie zdążę odwiedzić wszystkie blogi, które szczególnie lubię i które często odwiedzam (nawet, gdy zwykle nie zostawiam tam komentarzy) i życzyć każdemu z osobna udanych Świąt; i jeszcze skrobnąć na swoim blogu jakąś świąteczną notkę.
A tymczasem wir przedświątecznych przygotowań pochłania mnie bez reszty. Ledwo wyrabiam się z najważniejszymi punktami założonego planu działania ;)
Na dodatek moja mama, która zaprosiła do nas na Wigilię naszą dalszą rodzinę, z którą nie utrzymujemy zbyt zażyłych kontaktów (dla mnie są to praktycznie obcy ludzie) jest zestresowana dwa razy bardziej niż zwykle, a jej natura perfekcjonistki odzywa się w takich chwilach szczególnie mocno.
Pewnie wielu z Was też to zna...
A tak ważne jest, żeby podczas Świąt nie zapomnieć o... Bożym Narodzeniu. Brzmi jak oczywistość, ale w praktyce różnie to bywa, prawda?
Bez wymiaru duchowego Święta nie mają sensu. Pyszne potrawy są tylko jednym z detali. Tak jak choinka i prezenty.


Dlatego z tej okazji życzę wszystkim Wam, którzy odwiedzają to miejsce regularnie, którzy wpadają tylko od czasu do czasu jak i tym, którzy zaglądnęli tu tylko przez przypadek – radosnych, ciepłych i udanych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych pokoju w sercu i miłości.

:)

Na koniec mój ulubiony kawałek kojarzący się ze Świętami. Żadne tam „Last Christmas” ale radosny, nieco podniosły utwór przywodzący mi na myśl zimę, śnieg i magiczny świąteczny czas. Sigur Rós i ich „Olsen Olsen”:

Może zainteresuje Cię również

2 komentarze

  1. z opoznieniem, ale wesolych swiat i pieknego, pelnego ekscytujacych przygod kulinarnych i nie tylko Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poświątecznie już ale Wszystkiego Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń