Obsługiwane przez usługę Blogger.

Deser truskawkowo-cytrynowy z biszkoptami

By 16:00 ,

Ten deser zrobiłam już jakiś czas temu, ponieważ po niezbyt udanym cieście zostało mi sporo kremu cytrynowego bardzo zbliżonego do lemon curd. Dodałam go więc do bitej śmietany i połączyłam z truskawkami i biszkoptami. Nic wielkiego, nic wymyślnego, ale bardzo nam smakowało :) 

 

DESER TRUSKAWKOWO-CYTRYNOWY Z BISZKOPTAMI 
(2 porcje) 
duża garść truskawek, 
100ml śmietanki kremówki, 
1 łyżka cukru pudru, 
3 łyżki lemon curd
6 podłużnych biszkoptów 

Schłodzoną śmietankę ubić na sztywno, pod koniec dodając cukier puder. Gdy będzie gotowa, dodać lemon curd i wymieszać łyżką. Truskawki umyć, usunąć szypułki i pokroić. W szklankach lub pucharkach układać warstwami: truskawki, pokruszone biszkopty i krem cytrynowy. Wierzch udekorować truskawkami. 
Schłodzić w lodówce ok. pół godziny.


Truskawkowy zawrót głowy 2013 Desery z truskawkami

Może zainteresuje Cię również

5 komentarze

  1. Uwielbiam takie przepisy :D za każdym razem co do Ciebie zaglądam to później cieknie mi ślinka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Deserek już lubię:) A na blogu coś się zmieniło,czy mi się wydaje?Hmm...tło jakby inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest takie samo od kilku miesięcy :) dopiero przymierzam się do jakiegoś letniego szablonu ale nie mogę się na nic zdecydować ;)

      Usuń
    2. A widzisz:)Chyba mnie kropeczki zmyliły i dlatego myślałam,że coś się zmieniło:)

      Usuń