Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jajka faszerowane szynką i chrzanem

By 22:21 , ,

Kolejne jajka, które robiłam już jakiś czas temu i bardzo mi smakowały :)
Zainspirowane przepisem z książeczki "Coś na ząb" z Biblioteczki Poradnika Domowego ;)







JAJKA FASZEROWANE SZYNKĄ I CHRZANEM 

  • 6 jajek,
  • 200g chudej szynki,
  • łyżka posiekanego szczypiorku,
  • 2 małe łyżeczki chrzanu,
  • 2-3 łyżki majonezu,
  • sól, pieprz,
  • do dekoracji: liście sałaty, rzodkiewki, natka pietruszki

Jajka ugotować na twardo, wystudzić, obrać i przeciąć wzdłuż na połówki. Delikatnie wyjąć żółtka i starannie rozetrzeć je z chrzanem, dodać drobno posiekaną wędlinę, szczypiorek i tyle majonezu, by farsz miał odpowiednią konsystencję. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Wypełnić połówki jaj farszem, tak by kształtem przypominały całe jaja.
Ułożyć na półmisku wyłożonym liśćmi sałaty, udekorować plasterkami rzodkiewki i natką.


Może zainteresuje Cię również

4 komentarze

  1. jajeczka faszerowane to nieodłączny składnik każdej udanej imprezy. Robię podobnie jak Ty- tylko używam chrzanu z żurawiną-mają wtedy fajny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam i wszystkim bardzo smakowało, dałam mniej szynki a i tak zostało farszu. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie zrobiłam sobie je na kolację:) pyszne!!! pochwalę się nimi na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne jajka ja dodałam jeszcze oliwki nadziewane z Lidla i jajaka wyszły pyszne.

    OdpowiedzUsuń