Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wielkanocne Smaki - zaproszenie

By 13:12 ,

Im jestem starsza, tym bardziej doceniam Święta Wielkanocne i tradycje z nim związane. Piękna, wyjątkowa mozaika chrześcijańskiej wiary i ludowych zwyczajów.

Z tej okazji zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w akcji „Wielkanocne Smaki”. Zachęcam do publikowania na swoich blogach przepisów – nie tylko słodkich – na potrawy, które goszczą na Waszych wielkanocnych stołach i które chcielibyście polecić innym. Zabawa trwa od 1 do 30 kwietnia, czyli cały miesiąc. Proszę nie dodawać archiwalnych wpisów :)

Przyłącz się do tej akcji!

Kod bannera znajduje się poniżej.

Photobucket



********************************* 

AKCJA ZAKOŃCZONA! 

Zebraliśmy 436 wielkanocnych  przepisów :) 

Kliknij TUTAJ i zobacz podsumowanie akcji!

Może zainteresuje Cię również

26 komentarze

  1. Mirabelko, masz błąd w kodzie. Jak go wkleiłam w takiej postaci jak podałaś to się nie wyświetlił. Jak poprawiłam to działa. Podaj mi swojego maila to napiszę Ci gdzie masz błędy. Próbowałam tutaj w komentarzu napisać, ale blogger nie akceptuje komentarza z fragmentami kodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. shinju, dziękuję za zwrócenie uwagi :) jakoś udało mi się poprawić ten kod - teraz powinien działać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ja też próbowałam wkleić i się nie udało, ale już jest na moim blogu.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Już zaczynam poszukiwania przepisów na tegoroczne święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirabelko, z przyjemnością się dołączę :) Będę także czekała z niecierpliwością na podsumowanie. Fajnie jest mieć wszystkie "tematyczne" przepisy zebrane w jednym miejscu! Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Już się cieszę- bo mam duzo przepisów do zaoferowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna akcja, czekamy na piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek już na blogu - dołączam się :), pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie napisałaś o Wielkanocy. Z chęcią się przyłączę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mirabelko, akcja świetna! dołączam się oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja sie dołaczam. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam ja bym z chęcią do Twojej akcji dodała moja babkę cytrynową która robiłam zaledwie kilka dni temu.Niestety mam problemy z zalogowaniem się na DURSZLAKU wielki czekam na odpowiedź.Czy mogę pobrać kod(banerek) i wkleić pod babką? to była by moja pierwsza tego typu akcja i nie wiem czy ja mam to gdzie zgłosić(przepis)?-proszę o pomoc-zielona jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorowo w kuchni - nie ma problemu, w takim razie wklej tutaj, pod tą notką, link do Twojego przepisu/przepisów :) uwzględnię go w podsumowaniu tak jak wszystkie inne przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś kochana:) bardzo sie cieszę!:)i dziekuję
    oto link
    http://kolorowowkuchni.blox.pl/2011/04/Babka-cytrynowa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dołączyłam do akcji. Niestety jestem nowa na durszlaku i nie wiem czy posty mam otagować. W razie czego dodam etykietkę wielkanoc i podam tu mój adres bloga:

    http://womencancook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. MissNo, nie musisz specjalnie ze względu na akcję tagować przepisów :) Wystarczy, że podłączysz je na Durszlaku do tej akcji. No i miło byłoby, gdybyś w notce z przepisem wkleiła banner albo podała informację, że ten przepis bierze udział w akcji wraz z linkiem do mojego bloga :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dodałam baner zalinkowany :) a etykietkę również zostawię dla własnej wygody :)i dziękuję Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  18. a jesli na druszlaku mnie nie ma (wieki juz czekam na akceptacje) to jak mam podąłczyć moje przepisy? dodam ze do akcji dołaczylam i banerek mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dołączam do akcji :)
    http://przezoknoodkuchni.wordpress.com/2011/04/21/sernik-nowojorski/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołaczam do akcji http://piekielnakuchniaanety.blox.pl/2011/04/mazurek-mocno-alkoholowy.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też dołączam :-)
    Oto mój link:
    http://co-tygrysy-lubia-najbardziej.blogspot.com/2011/04/babka-piaskowa-bezglutenowa.html

    Pozdrawiam i Wesołych Śiwąt! :-))

    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również się bawię!
    http://zmyslowoprzezswiat.blogspot.com/2011/04/moze-z-u-r-e-k-moze-w-chlebie-z-jajkami.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy w z okazji zbliżającej się Wielkanocy będzie przeprowadzona podobna akcja?

    OdpowiedzUsuń
  24. Na razie zbliża się Boże Narodzenie ;)
    Ale tak, planuję w przyszłym roku zorganizować ponownie tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń