Obsługiwane przez usługę Blogger.

Kwitnąca wiśnia II - podsumowanie

By 14:50

Podsumowanie "Kwitnącej wiśni" przedłużyło się nieco w czasie z powodu spontanicznego wyjazdu na festiwal muzyki elektronicznej Audioriver w Płocku ;) Zabawa była przednia, co tu dużo mówić, i dlatego ciężko mi teraz wrócić znów do rzeczywistości.
Ale przejdźmy do rzeczy.

W zabawie wzięło udział 25 osób, które przygotowały w sumie 45 wiśniowych smakołyków. Przeważały ciasta i inne wypieki, choć nie brakło też deserów i propozycji obiadowych:

- Aleex przygotowała łatwe knedle z owocami oraz tort Malakoff wg Aleex

- Alivea z bloga Alicja w kuchni zrobiła wiśniowy biszkopt z galaretką

- Ania ze strony nastole.pl zaprezentowała muffinki z wiśniami i pierogi z wiśniami

- bialoczarna z bloga slodkie upiekła ciasto drożdżowe z wiśniami i kruszonką

- Cezonia z bloga winoioliwki przygotowała makaron z serem i wiśniami

- Ewelosa zaprezentowała ciasto z maślanki z wiśniami i kruszonką, wiśnie w czekoladzie oraz kompot z wiśni z waniliową nutką podany z cytryną

- flusso z bloga mnamuśne przygotowała poduszeczki z wiśniami, niedzielne pancakes z wiśniami, deser szwarcwaldzki z Oreo, oraz deser o wdzięcznej nazwie "wiśniowa górka" :)

- Gin stworzyła w swojej kuchni ciastka francuskie z wiśniami oraz śmietankowy sernik z czereśniami

- gosiakr76 z bloga dokawylubherbaty zrobiła torcik śmietankowy z wiśniami

- Grażyna zaprezentowała wegański torcik z wiśniami

- halina.do z bloga halisontort upiekła kruchy placek morelowo-nektarynkowo-wiśniowy

- jolantaszyndlarewicz z bloga http://smakmojegodomu przygotowała murzynka z wiśniami, a także pyszne przetwory: dżem wiśniowy, wiśnie do ciasta i dżem wiśniowy z czekoladą i wanilią

- kabamaiga z bloga stokolorowkuchni sporządziła smakowity napój wiśniadę oraz frużelinę wiśniową

- manajka z bloga okruszki przygotowała frużelinę wiśniową, nieco inną niż kabamaiga, lecz tak samo smakowitą ;)

- myniolinka z bloga slodkieimpresje upiekła ciasto czereśniowe z serem

- niepokornik z bloga kornikwkuchni zrobiła kołacze z ricottą i wiśniami

- olciaky z bloga waniliowachmurka przygotowała ciasto wiśniowe

- Paula z bloga justmydelicious zaprezentowała piękny White Forest Cake

- pchelka79 z bloga czymchatabogata przygotowała galaretkę winno-wiśniową z białą czekoladą

- pinkcake upiekła muffinki na białkach z wiśniami

- Renata z bloga veryberrypie zrobiła tiramisu z wiśniami

- Ukemochi przygotowała bułeczki kakaowe z czekoladą i wiśniami, salami czekoladowo-owocowe, knedle z wiśniami i czekoladąciasto czekoladowo-wiśniowe, tosty czekoladowo-wiśniowe oraz kokosowo-wiśniowe krokiety

- wedelka z bloga kuchennewzlotyiupadki upiekła murzynka z wiśniami i sernikobrownie z wiśniami

- Wojowniczka z bloga kuchenne wojowanie upiekła muffinki z wiśniami i czekoladą, placek z wiśniami drożdżami rosnący i cia100 piaskowe z wiśniami ;)

- i na koniec ja :) przygotowałam kakaową kokosankę z wiśniami, babeczki wiśniowe z kremem, naleśniki czekoladowe z wiśniami oraz kacze piersi z wiśniami

Na koniec chcę serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie. Była to moja pierwsza akcja i uważam ją za udaną, a przede wszystkim... niezwykle smakowitą! ;)

Buziak dla wszystkich! :*


Może zainteresuje Cię również

8 komentarze

  1. Ojej widzę że nie tylko ja spędziłam weekend w Płocku ;)

    Gratuluję bardzo udanej akcji, mam nadzieję że w kolejnej uda mi się już wziąć udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. agnieszko, ale byłaś w Płocku tak po prostu, czy na Audioriver? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze , jestem w Płocku i nic nie wiedziałam o tym festiwalu , ale wstyd !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu nie zdążyłam. W następnym roku na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam u rodziców, którzy mieszkają w Płocku na stałe(bo ja też pochodze z Płocka ;) ) i co roku jestem na audio ;) podobało się? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Renata, naprawdę?! A czytałam na forum na gazeta.pl głosy mieszkańców Płocka, jak bardzo ten festiwal jest uciążliwy bo hałas itd., choć były też pozytywne głosy, bo to jest ponoć jeden z najlepszych festiwali muzyki elektronicznej na świecie (!) i to jest ogromna szansa na wypromowanie miasta. Ale jak widać nie jest tak źle z tym hałasem, skoro nie zauważyłaś ;) choć dziwne, bo po całym miasteczku przewijały się tłumy młodych, kolorowych ludzi, Rynek był oblężony, fontanna w pianie, do monopolowych kolejki... :D a ja dodam, że Płock jest bardzo miłym miasteczkiem, a ta plaża nad Wisłą gdzie zrobili festiwal - po prostu genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. agnieszko, ja pierwszy raz pojechałam na na Audio i bardzo, bardzo mi się podobało. Był to bardzo spontaniczny wyjazd, bo przyznam, że na co dzień nie słucham zbytnio elektroniki, ale mimo to świetnie się bawiłam. Najbardziej podobał mi się występ Hadouken :) No i mieliśmy dodatkowe atrakcje, bo gdy przybyliśmy na miejsce, powiedziano nam, że nie ma już miejsc na kempingu, więc musieliśmy się rozbić z namiotami "na dziko", jak wiele osób. Było to o tyle dziwne, że na kempingu było jeszcze dużo wolnej przestrzeni... No ale daliśmy radę ;D Za rok znów chcemy jechać :)
    Aaa z ciekawości... nie natknęłaś się może drugiego dnia na koncertach na ekipę spacerującą z dmuchanym czerwonym Power Rangersem? ;)

    OdpowiedzUsuń